piątek, 28 czerwca 2013

Prolog

Znowu wracam do dawnego otoczenia,domu, szkoły i przyjaciół. Niezastąpionych przyjaciół. Na których zawsze mogę liczyć. Byłam tutaj 5 lat temu. Myślałam że będzie tak jak dawniej, niestety to były tylko złudzenia. Mam na imię Lisa i opowiem Wam moją historię, która zmieniła całe moje życie. Przenieśmy się do przeszłości...

                                              ***


-Lisa, szybciej pośpiesz się!- krzyczała już od pół godziny temu mama
-Kobiety się nie pogania- krzyczałam ile sił
-Kobiety nie, ale trzynastolatki tak
Zeszłam na dół z uśmiechem. To było coś cudownego. Nie mogłam uwierzyć że znów się wyprowadzam, do dawnej miejscowości, a jednak! Miałam tylu przyjaciół, ulubionych nauczycielów i wspaniałą szkołę do której kiedyś należałam. I tak było do moich 8 urodzin. Nie wiedzieć czemu wyprowadziliśmy się... ale kto?- ja, mama, tata. Strasznie mnie to zabolało; płakałam całe noce. Musiałam wszystko zostawić, i nikogo nie obchodził mój los. Ale w końcu dotarliśmy do Polski: do Kołobrzegu.

6 komentarzy:

  1. ciekawie sie zapowiada ;)

    kom za kom
    http://fashionstyle-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się świetnie :)
    zapraszam do mnie: anitaturowska1.blogpost.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popracuj nad zapisem dialogowym i powtórzeniami. Z ortografią problemów nie masz. Aha, i pisz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się interesująco. ;)
    Pewnie wpadnę jeszcze zobaczyć jak to wszystko się dalej potoczy. Graficznie blog też całkiem ok, może postarać się później o jakiś ciekawszy nagłówek i będzie super. :)

    Zapraszam na mojego bloga, coś jak 'e-pamiętnik' pisany przez chłopaka. :)
    http://meskibloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm ja bym jeszcze popracowała jak Jakub powiedział, pisała więcej i urozmaiciła to ;p Powodzenia i zapraszam do siebie :) http://measfes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie nie jest źle, prolog ma być nie za długi i przedewszytskim zachęcić do dalszego czytania :) Twój właśnie mnie zachęcił - obserwuje :)
    Życzę weny i czekam na pierwsze rozdziały :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, nawet ten negatywny :). Staram się poprawiać każde błędy. Obserwuję tylko te blogi, które mi się naprawdę podobają.